10 Ocak 2008 Perşembe

Selam Olsun

(11 Nisan 1980’e dair)


Gün bahara
Tohum toprağa dönerken yüzünü
Kanım aktı sokağa

Karalar bağladı anam
Yarım kalan muradıma
Tas tas acılar sundular
O sabah çocuklarıma

Çığlıklar yükseldi Pınar’dan
Irmaktan sel yağmurdu buluttan
Ses olamadım kızıma
Bedenim devriliyordu toprağa

Yüreğimle gülerdim ben
Her insana her canlıya
Ses verenim olmadı
Mintanım bulanırken kana

Umutlar büyütürdüm ben
Yatağımda her gece
Serperdim her sabah
Bir bir gökyüzüne

Cadde cadde gezdim
Namertler yanımda yakınımda
Koymadım yinede ey dostlar
Ölümün korkusunu koynuma

Şahidim geçmiş zaman
Onursuzun kılıçında
Namussuzun namlusunda
Can veren ceylana
Bin selam bin selam

Öztürk Tatar

3 yorum:

leyla dedi ki...

yoruma gerek varmı bilmiyorum ama çok iyi yolun açıkolsun

SiNeM dedi ki...

dayıcım yüreğine sağlık yorumun gerçekten cok güzel herşey istediğin gibi olur yolun açık olsun dayıcımmm...

gülelim gülüşelim dedi ki...

GÜNEBAKAN
Günebakan nasıl dönüyorsa güneşe
Ben de öyle dönüyorum varlığına
Senden alıyorum çünkü ışığımı
Umudum özlemimsin
dalımı yaprağımı yeşerten
Yaşamamı güzelleştiren…
Kuraklığıma yağan yağmurumsun
Sevda yüklü şiirim…
Daha ne diyeyim sana
Anlasana!
Erhan Tığlı
Ümit bir günebakan çiçeğiydi...